mangamix

Alla inlägg under september 2012

Av Coolingarna Bus - 30 september 2012 19:43

   Min skit fula cykel, som jag cyklar på 1 gång i veckan ://  Vårens första tecken på att den är påväg, nu kommer höstens tecken istället, men hösten kan va fin den mää xD

// Amanda

Av Coolingarna Bus - 30 september 2012 18:04

Gnager på saltgurka ;33

Amanda lovade att göra ett inlägg sen ikväll såå :33

SEYAH


//Joanna

Av Coolingarna Bus - 30 september 2012 10:18

  Nu har jag läst ut första delen ur Inu Yasha och den var awesome 8D

Och i slutet av boken stod det att man kunde teckna en bild på Inu Yasha och skicka in c8 Och det ska jag göra OFC 8D

Och där uppe ee det en bild på Inu Yasha c:

Ni får nog antagligen se när jag är klar med bilden ^_^


//Joanna

Av Coolingarna Bus - 29 september 2012 19:44

 

Av Coolingarna Bus - 29 september 2012 17:43

   

Vi köpte peruker jaoooooww c: Meeen amanda har en annan nu som ni får se sen kankse :D

En träävvlig dag c8


Nu ska vi fixa perukerna lite och kanske gå ut och ta bilder :DD <3



//Båda ooossss

Av Coolingarna Bus - 29 september 2012 12:22

Snart dax för marknad mä Jojjo, ha det så bra :)

// Amanda <3<33

Av Coolingarna Bus - 29 september 2012 10:43

Idag blire marknad med Mandizz c:

Vi har redan bestämmt vad vi ska ha på oss och lovar att det kommer MÅNGA bilder sen när vi är hemma igen c8

Och jag och mamma ska hämta upp henne påvägen dit och så åker vi c:

Hoppas det finns många roliga saker :DD

Har precis målat mina naglar, bilder kommer nog senare :DD c: <3



//Joanna

Av Coolingarna Bus - 28 september 2012 19:25

Idaaag var jag med min kompis Tilda owo :D


Men det var scaarrryyyy (ohja)


Vi träffade på en fullegubbe (owo) och han hade typ ett sår på kinden som blödde lite o.e

Okej, T = Tilda J = Jag F = Fullegubbe


T: Vad har du gjort på kinden?? o.o

F: *mumlar nåt random* Livet är håårt..

T: Ha? Vad sa du

F: Livet är hårt ibland *Mummel*

J: Men HUR hände det? -__-

F: Slog mig.. *mummel drummel* Vill du ha choklad? *räcker fram chokladen*

Båda: Nej tack....

F: Hur gammal är du? (till tilda)

T: 27

F: Aaaaa viiistt eller huuur

T: Hur gammal är du då?

F: ¨Gammal nog

T: Okeeeeeeeeeeeej

F: Väx upp och bli kvinnor så jag kan vara med er  (det var det peddoaktia o.o)

J: Eehhehmm.. hm

T: o.o


Sen stack han, blev äcklad owo


Aja Marknad med Mandizz imorn C:

<3


/Joanna

Presentation


HEJ! Japp ni kom rätt c; Detta är våran blogg om manga och irl c:
Vi lär er teckna manga och visar vad vi ritat c:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil är snyggast??
 Fjortis
 Emo
 Kawaii
 Sweet Lolita
 Back Lolita
 Punk
 Rock
 Gyaru

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

KOMMENTERA SÅ FÅR DU EN KAKA!!

 


Ovido - Quiz & Flashcards