mangamix

Alla inlägg under oktober 2012

Av Coolingarna Bus - 31 oktober 2012 12:49

  

Längtar tills jag ska åka till Amanda :33 Vad ska ni göra idag? c:


//Joanna

Av Coolingarna Bus - 31 oktober 2012 08:41

Ja, nu sitter man ju här igen!
Fast idaag kommer Joojjo!! c:
Ska bli såå kuul!! c8
Vi ska ju ut o festa ikväll, utklädda, på halloween fest, hoppas man får se mycket olika läskiga kostymer, undra vem som vinner pris för bästa utklädda :OO
Denna dagen kommer se ut ungefär såhär:
ÄTA FRULLE
KLÄ PÅ MIG
BORSTA TÄNDERNA
SMINKA MIG
VÄNTA PÅ JOJJO
SITTA VID DATAN
ÄTA
VÄNTA ÄNNU MER
SEN BORDE HON VARA HÄR :D
liteen bild av vad jag kommer göra under dagen här då... <3

//Amanda

Av Coolingarna Bus - 30 oktober 2012 18:36

Ja, då var de redan tisdag, imorn kommer Jojjo hit till mig o vi ska gå på halloween fest. Min kusin ska jobba där, såå jag känner mig litee tvungen att gå dit+ att det är kuul c:
Redan nuu väntar jag på att det ska bli onsdag o klockan ska bli 15.00 så Jojjo kan komma hit o sova över c8
Jaa, nu har jag många meddelanden på facebook jag måste läsa!!


// Amanda c8

Av Coolingarna Bus - 30 oktober 2012 17:53

Idag åt ju jag sushi för första gången! Ja, jag kan ju inte säga att det var det godaste jag ätit, men helt ok ^^    

Sen kom jag och mamma hem och då gjorde vi en missbildad-mupp-pumpa owo  


//Joanna

Av Coolingarna Bus - 30 oktober 2012 09:33

 

Är lite sent ute.. Men aja ._.


//Joanna

Av Coolingarna Bus - 30 oktober 2012 09:24

Idag ska jag och mamma åka in till stan för jag ska få äta sushi för första gången! :33 Ska bli superduperkul c:


Någon som ätit sushi? Och hur tycker ni sushin var ifall ni ätit det?? owo


 


//Joanna :33

Av Coolingarna Bus - 29 oktober 2012 19:04

 

Ni vet den där gubben i spelen papijump, papistep och dom?? H*n där över owo Har ni tänkt på att h*n har värsta peddosmilet? o.o Skitläskig ju DD:


Jajajja, jag dansar nu iallfall 8)



//Joanna

Av Coolingarna Bus - 29 oktober 2012 16:38

Jaa, som ni vet kommer ju Jojjo hit på onsdag, de ska bli jättekuuligt c8
Det e ju halloween fest på fritidsgården här på sjöbo.
Tror den är mellan tiderna 18.00-21.00 c8
Men isåfall går jag och Jojjo säkert hem vid halv nio, så vi hinner ha lite myspys innan vi är så trötta att vi måste gå och lägga oss, i mammas stoora dubbrlsäng xDD
Mamma får soova i mitt rum, jag o Jojjo regerar när hon är här, då får mamma följa våra spelregler, nää så e det inte, vi måste vara duktiga o lyssna ändå, men jaja c8

// Aamanda x5

Presentation


HEJ! Japp ni kom rätt c; Detta är våran blogg om manga och irl c:
Vi lär er teckna manga och visar vad vi ritat c:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil är snyggast??
 Fjortis
 Emo
 Kawaii
 Sweet Lolita
 Back Lolita
 Punk
 Rock
 Gyaru

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

KOMMENTERA SÅ FÅR DU EN KAKA!!

 


Ovido - Quiz & Flashcards