mangamix

Alla inlägg under november 2012

Av Coolingarna Bus - 24 november 2012 18:48

Hajj hajj :DD Idag fyller jag år och det är därför jag inte kunnat blogga :33 Fyller 12 8DD Jag fick:


Mössa

Underkläder

Ett Wii spel!! (Just dance 4 c:)

En tröja

Bok 

Ritblock

Pennor

Två slingor löshår som är randiga :33

Mascara 

Strumpor 


Tror att det var allt :33 Kanske visar bilder någon gång?? ;33


Ha en bra fortsatt dag för nu ska jag ätaaa :DD


//Joanna

Av Coolingarna Bus - 19 november 2012 19:52

Har inte haft tid att blogga, ber om ursäkt för det! Men det var ju inte så många dagar jag inte bloggat! xD

Just nu gör jag inte så mycket. Jag är hungrig! Jojjo sa att jag skulle äta men jag orkar inteeee c:

Har varit med kompisar idag c: Nu har jag väl inte så mycket mer att säga! Så vi syns! <3


/Amanda <3

Av Coolingarna Bus - 19 november 2012 19:44

Äter snickers och lyssnar på nightcore x33 Undrar vad man ska göra?? :ccc Ska snart titta tv owo Jag smsar med Mandizz på KiK också c: Skulle göra ''kik'' lite extra snajsigt så jag skrev KiK c: xDD Har typ fastnat i Tokyo mew mew, tittar typ aldrig på det xDD Men ska väl göra det nån gång dåå jag har tid :33


Måste gå :cc Får väl se när Manda gör ett inlägg ouo



//Joanna

Av Coolingarna Bus - 18 november 2012 15:50

Igår så sov jag och en kompis över hos en annan kompis >u< Det vart awesome xd

Vi såg på bio, Hotell Transylvanien. Den vart okääääääj, inte den bäst men... Helt okej c; •••/••••• c8 xD 

Fuuuurt men skätsämmmäää. Attatttattt, aa när vi kom hem typ chillade vi och lyssnade på musik cx Och tittade på film, Ted 8D Lite..jaow.Han gick på droger.... Inte som jag tänkt mig att den skulle va men aja >w< Den var bra iallfall c:


AOOOSSSHHH.... Satte mig på mina fingrar på ett speciellt wierd sätt e.e Det gjorde så jääääfla ont :cccc </3 Ääshhh, nobody cares ._.


Måste gååå, byyeee 



//Joanna °w°

Av Coolingarna Bus - 17 november 2012 10:07

Förlåt mig att jag inte hunnit blogga något under de senaste veckorna :c
Men nu bloggar jag igen, men idag ska jag ju va helt själv, inte vara med nån, om inte nån plingar på dock c:
Menmen.. Sånt e livet, bara att inse såntdär! 8c
Ska fortsätta äta min choklad o kolla film o fb.. c8
De gör livet lättare c:
Hare gött tills nästa gång jag bloggar xD

//Amanda

Av Coolingarna Bus - 16 november 2012 21:47

Inget att skriva egentligen men imorn ska jag iallafall till stan med några kompisar cx Först ska vi gå på stan och sen biooooooo c8 Ska bli såå kuuulliiiiigggttttt :DD Vi ska se Hotell Trancylvanien, venneh hur det stavas xDDD





//Joanna

Av Coolingarna Bus - 14 november 2012 19:17

Jag chattar med Amanda på facebook och hon säger att det gick dåligt på utvecklingsamtalet om betygen, hon fick två A:an och B i resten? Dåligt då eller?

Och jag är nöjd om jag får E i allt, jag förväntar mig inte ens att få NÅGOT A. Och vet att jag aldrig kommer få det heller. Det känns bara så dåligt jävla fucking pissigt.  Hoppas hon är nöjd med sina betyg DÅ. Jävla... skit liv.

Hatar fan mitt liv. Vill DÖ.

Av Coolingarna Bus - 13 november 2012 16:01

NÄÄRCOOOON 2013!!!! 8DD Jag och Amanda ska dit o3o Hon ska vara Kagamine Rin och jag Hatsune Miku c8 

Jag hoppas bara att hon verkligen vill dit med mig.. Det är 25-18 Juli tror jag? OuO 

Någon verkligen vet att dom ska dit? För i så fall säg det, så kanske vi kan träffas ^w^  

Hörde även att det skulle komma ett vinter Närcon i januari oo Men jag vet inte... Tror inte jag kommer få gå på det <.< Och jag tror inte Amanda, eller hennes mamma vill det efter som det är gaaanska så snart owo Aja, iallafall så ska vi/jag gå i sommar c: Men jag går inte ifall Amanda inte går... 

Nu ska jag gå xd Nåt hände på instagram >.> 


//Joanna

Presentation


HEJ! Japp ni kom rätt c; Detta är våran blogg om manga och irl c:
Vi lär er teckna manga och visar vad vi ritat c:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil är snyggast??
 Fjortis
 Emo
 Kawaii
 Sweet Lolita
 Back Lolita
 Punk
 Rock
 Gyaru

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

KOMMENTERA SÅ FÅR DU EN KAKA!!

 


Ovido - Quiz & Flashcards