mangamix

Alla inlägg under december 2012

Av Coolingarna Bus - 31 december 2012 11:46

På Kawaiishop :33

Av Coolingarna Bus - 27 december 2012 09:43

Heeeyyy. 8)

Jag vaknade precis. ewe
Egentligen hade jag velat sova längre men eftersom jag har sovit så länge dom andra dagarna så tänkte jag att jag skulle gå upp lite tidigare. xD
Men nu tror jag att jag somnar här. OwO






//Joanna

Av Coolingarna Bus - 26 december 2012 18:58

Idag har det verkligen varit en kätteslö
dag. OwO
Jag har typ inte gjort någonting mer än att vi åt lunch hemma hos mormor. :33
Menmen, nu sitter jag här hemma i soffan och spelar temple run och subway surfers xD
Nolifer.se
Ajaa, nu ska jag ta vara på mitt liv och gå och äta xD.
Men först vill jag berätta att på fredag så kommer en kompis hit (Elvira) och då åker vi till ****** (hemlig stad) för att shoppa c:
Det kommer att bli jätteroligt c8
Vi ska bland annat gå till Kawaii shop! :33
Asnajsh, men nu ska jag som sagt var gå och äta. Owo

Av Coolingarna Bus - 26 december 2012 15:42

Hääääääj cx Just nu skriver jag från mobilen för att jag är hos mormor :33
Jag kanske kommer att skriva mest från mobilen för att det är mycket smidigare än att starta datorn, koppla upp till internet och sedan logga in på bloggen. C8
Fast nu ska jag gå hem igen xDD
Men ni får en bild på mig just nu då xD

Omg ewe

Av Coolingarna Bus - 26 december 2012 15:42

Hääääääj cx Just nu skriver jag från mobilen för att jag är hos mormor :33
Jag kanske kommer att skriva mest från mobilen för att det är mycket smidigare än att starta datorn, koppla upp till internet och sedan logga in på bloggen. C8
Fast nu ska jag gå hem igen xDD
Men ni får en bild på mig just nu då xD

Omg ewe

Av Coolingarna Bus - 25 december 2012 09:53

OMG. Jag trodde aldrig att det skulle hända. :ooo


Igår på julafton fick jag en Iphone 4 8DDD Omg, så grymt. :oo


Kanske visar bild sen :33


Hade ni en bra jul? Och vad fick ni? c8





//Joanna

Av Coolingarna Bus - 24 december 2012 10:57

God jul på er allihopa!! Hoppas ni får en bra jul :DD <3











//Joanna

Av Coolingarna Bus - 22 december 2012 11:02

Igår var jag hos frisören och klippte mig, jag klippte pannlugg och så klippte jag upp det :33  




//Joanna


Ps. Snart jul! Jag längtar <3

Presentation


HEJ! Japp ni kom rätt c; Detta är våran blogg om manga och irl c:
Vi lär er teckna manga och visar vad vi ritat c:

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil är snyggast??
 Fjortis
 Emo
 Kawaii
 Sweet Lolita
 Back Lolita
 Punk
 Rock
 Gyaru

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

KOMMENTERA SÅ FÅR DU EN KAKA!!

 


Ovido - Quiz & Flashcards